Top 5: בלוגריות אופנה ולייף סטייל מהעולם



1.  Mariannan

זה כנראה הבלוג האהוב עליי EVER. מריאנה היא בלוגרית פינית בת 24, שכותבת בלוג אופנה ולייף סטייל ב-7 השנים האחרונות. עם השנים הטעם שלה נהיה יותר יוקרתי, אבל הסגנון שלה תמיד היה עדין וסולידי. היא חובבת סגנון רך ונעים, והבית שלה משקף את הטעם שלה. יש כאלו שלא יתחברו לסגנון הלבוש שלה - בעיקר לאקססוריז שהיא בוחרת שנוטים להיות מוגזמים אבל הלבוש מהמם והבית שלה מעורר קנאה. היא תמיד מעוררת בי השראה והצילומים שלה מרהיבים פשוט תענוג לעיניים.





מגדלנה, בת 26 מגרמניה. בלוגרית אופנה עם סגנון לבוש אורבני ומגניב. בבלוג שלה היא משתפת בעיקר פוסטי OOTD לעומת מריאנה שמשלבת המון דברים נוספים. היא מצליחה לשלב המון פעמים בין פריטי לבוש מסגנונות שונים - סולידיים, קלאסיים ועדינים לעומת מראה גראנג'י ולעיתים אף גוטי. מיותר לציין שהבחורה מהממת ולדעתי הרבה יתחברו לסגנון שלה.





לידיה, בת 26. בריטית. בלוגרית אופנה, לעיתים משלבת טיפוח (אני לא אוהבת כל כך איך שהיא מתאפרת למען האמת..). אבל הנושא המשמעותי אצלה הוא הכושר, תזונה ובריאות. יש לה מעט טיפים מעניינים, והיא משתפת המון באימונים שלה ובמה עובד בשבילה (תפריטים, סוגי ספורט שונים, מאכלים בריאים ועוד). עידוד לכושר הוא תמיד טוב ואני אוהבת להקיף את עצמי במקורות השראה שכאלה. הסיבה העיקרית שהבלוג שלה הוא תענוג לעיניים הוא הלבוש שלה לאימונים - היא מרבה לעלות תמונות שלה עם בגדי ספורט יפים שתמיד עושים לי חשק גם לקנות אותם וגם להזיז את עצמי.



4. Intrigue me now... 

אינגה, בלוגרית ממוצא רוסי שמתגוררת בלונדון, והיא גם אמא צעירה! בלוגרית אופנה, שמעלה פוסטים לעיתים דיי רחוקות. אבל כשהיא מעלה פוסטההמתנה משתלמת. הצילומים מאוד מושקעים, הסגנון לבוש קלאסי ומהמם והיא פשוט הורסת! היא אחת הבחורות המהממות שראיתי, שגם היא לפעמים מתאפרת בצורה מוגזמת ואיפור יותר עדין ומינימליסטי מאוד מאוד מחמיא לה.




5. WishWishWish

אחרונה חביבה היא קארי, בת 24, גם היא מלונדון. בלוגרית אופנה, שגם משלבת נושאים נוספים כמו טיפוח ויופי, לייף סטייל, טיולים ועוד. סגנון הלבוש שלה הרבה יותר רומנטי, שבעבר היה קיצ'י מדיי לטעמי. עם השנים הטעם שלה התעדן ונהיה הרבה יותר לביש בעיני. גם היא מרבה לקשט את הפוסטים שלה בצילומי אווירה יפים ומצלמת את ביתה המקסים. היא מתחבבת עליי יותר ויותר עם הזמן, ולדעתי הרבה יתחברו לסגנון שלה.





אני מקווה מאוד שנהנתן לקרוא את הפוסט, אני מאוד נהנתי לכתוב אותו ואשמח להכיר עוד בלוגריות מעניינות! :)

יום האשה שמח לכולן!




CONVERSATION

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Our Team