מוצרים שסיימתי #5



19.1.2017

שוב התכנסנו כאן היום כדי לדון ולשתף במוצרים שסיימתי. נכון, זה נדוש, וישן ואולי מאוד על חלקכן. אבל אני עדיין אוהבת מאוד פוסטים וסרטונים כאלה ובעיני מאפשרים באמת ללמוד מההתנסות עם המוצר והאם כדאי לרכוש. אז, ניגש לעניין. 

Mac Mineralize Makeup מייק אפ מינרלי של מאק : השתמשתי עד הסוף וסיימתי, הגוון היה למען האמת בהיר מדי בשבילי. כבר די מזמן גם הבנתי שהמייקאפ הזה לא בשביל בעלות עור מעורב-שמן כמו שלי. העמידות שלו על הפרצוץ והוא לא מתקבע טוב לדעתי. הצלחתי למצוא לו שימוש והשתמשתי בו כדי לדלל ולהבהיר את המייק אפ של אסתי לאודר. 
האם אקנה אותו שוב? לא! 

Revlon Colorstay Makeup מייקאפ קולורסטיי של רבלון : אחד המייקאפים האהובים עליי, מאוד דומה לדאבל-וור של אסתי לאודר רק במחיר שפוי ואפילו טיפה יותר מוצלח בעיני. יותר קל לעבוד איתו והוא טיפונת יותר קליל. כמו כן קל מאוד להשיג אותו בארץ ומתאים לעור מעורב-שמן כמו שלי ומהר מאוד טיפס למעלה בסולם והוא המייק אפ שאני משתמשת בו כמעט בכל פעם שאני מתאפרת. 
האם אקנה אותו שוב? כן כן כן, כבר קניתי, ואפילו בעוד גוון כדי שתמיד יהיה לי גוון מתאים! 

Bourjois Flower Perfection Primer פריימר של בורז'ואה : רכשתי אותו בחו"ל איפושהו, המחיר שלו היה מאוד זול אז אמרתי יאללה ננסה. לא סיימתי אותו, אני לא יודעת מה זה הדבר הזה אבל הוא לא עושה שום עבדה מיוחדת כפריימר, מהר מאוד גם המרקם של החומר בקופסא נהיה ג'לי ופשוט נגעלתי מלשים את זה על הפנים שלי, ולכן מוצר זה נזרק לפח. 
האם אקנה אותו שוב? לא

Catrice Light Reflecting Concealer קונסילר מאיר של קטריס : רכשתי אותו בורשה. המחיר כיאה לקטריס ברצפה. ממש אהבתי אותו, סיימתי אותו עד הסוף. הרגשתי שהוא נותן כיסוי ממש טוב, עמיד, נוח לעבוד איתו. פשוט עושה את העבודה במחיר פצצה. 
האם אקנה אותו שוב? כאמור קטריס לא נמכרים בארץ, אז אני לא יודעת אם אעשה מאמץ מיוחד בכדי להשיג אותו. אם אתקל בו בחו"ל או אעשה הזמנה מאתר שבו המוצר נמכר בהחלט אוסיף אותו לסל :) 




נעבור למוצרי טיפוח ונתחיל בהשוואה של 3 קרמי יום שסיימתי - 

The Body Shop Seaweed Matifying Day Cream קרם לחות מאט עם אצות של בודי שופ : קרם יום של בודי שופ. קרם קליל, עם מרקם קצת ג'לי. מכיוון שהיתה לי התנסות מאוד מאוד טובה עם קרם הפנים הזה, החלטתי להתנסות בעוד קרמים של המותג. המוצר באמת עובד ומעניק את המראה מאט שהוא מבטיח. לא אגדיר את הקרם הזה כפחות מוצלח פשוט שונה ופחות מה שאני מחפשת. אמנם העור שלי מעורב אבל עדיין צריך את הלחות שלו, והרגשתי שהוא לא מקבל מספיק לחות עם הקרם הזה. קרמים קלילים אני יכולה למצוא גם בארץ למשל את הקרם לחות המצוין של ג'ייד. אבל הוא לא עשה לי את הוואו שהקרם ויטמין E שלהם עשה לי, ולכן הייתי פחות מרוצה ממנו. עדיין סיימתי אותו עד הסוף, השתמשתי בו בעיקר בימים שהרגשתי שהעור שלי מאוד שומני, בימי קיץ קשים. 
האם אקנה אותו שוב? לא 

Kiel's Herbal Moisturizer קרם יום של קיהל'ס : מדובר בקרם לחות מסדרה של קילס שמיועדת לעור מגורה עם פצעונים. רכשתי אותו בחנות של קיהל'ס בארץ ביחד עם מי פנים וסבון פנים מאותה הסדרה, וזה היה בתקופה שהעור שלי היה הרבה יותר בעייתי ממה שהוא כיום. הקרם היה נחמד וקליל. לא הרגשתי שהוא עשה משהו מיוחד ולכן לא שווה את המחיר בעיני. בנוסף העור שלי לשמחתי התאזן והיום אני לא סובלת מפצעונים כמו שסבלתי באותה תקופה ואני מחפשת היום קרמים יותר לחותיים ומעשירים. 
האם אקנה אותו שוב? לא

Neutrogena Oil Free Moisturiser קרם לחות ללא שומן של ניוטרוג'ינה : נרכש בסופר פארם במסגרת מבצע עם עוד מוצרים של המותג. בעיני המוצרים של ניוטרוג'ינה מעולים (!) ובאמת עוזרים לעור מגורה ובעייתי. קרם הפנים הזה לא שונה, הוא באמת עזר לשמור על העור מאוזן והשאיר אותו חלק ונעים. החיסרון היחיד הוא שהוא נגמר נורא מהר והאריזה קטנה! אבל זה כאמור עוד אינדיקציה לכמה שאהבתי להשתמש בו. 
האם אקנה אותו שוב? כן




מסיר איפור עמיד במים דו פאזי של Garnier : אין הרבה מה להרחיב על המסיר איפור הזה. זה הפעם האלף שאני מסיימת אותו. הוא עובד מעולה, אפשר למצוא אותו בארץ בקלות, הוא זול. הוא טיפה שומני. יום אחד אמצא מסיר איפור שעומד בכל הקריטריונים אבל בינתיים אחזור שוב ושוב למסיר איפור הנהדר הזה. 
האם אקנה אותו שוב? כן, כבר קניתי :) 

מי פנים Pure Active של Garnier : עוד מוצר מוצלח מבית גרנייה, מי פנים עם חומצה סליצילית, שכאמור מסייעת במקרים של אקנה ומסייעת למנוע פצעונים. אני מרגישה שמי הפנים האלו אכן עוזרים לעוד הבעייתי שלי וזה מאוד הורגש בתקופות הקשות שהעור שלי עבר לאחרונה כאשר הגיחו להם המון פצעונים. אני ממשיכה להשתמש בו גם היום, אמנם לא כל יום אלא פעמיים-שלוש בשבוע. 
האם ארכוש אותו שוב? כן

קרם גוף של Bath and Body Works בריח Warm Vanilla Sugar : ריח טוב, אחד מהריחות הקלאסיים של המותג. קניתי אותו בקבוצת רכישה בארץ. אם אקנה עוד קרמים של המותג זה יהיה בעיקר בגלל הריח כי אין בו משהו מיוחד והוא מתפקד בדיוק כמו כל קרם לחות אחר. 
האם ארכוש אותו שוב? כן, כשיתחשק לי להתפנק באיזה ריח מגניב מתישהו. 




Clinique Super City Block קרם הגנה לפנים 40 SPF של קליניק : קרם הגנה לפנים של קליניק. למיטב זכרוני הוא עלה מעל 100 שקלים בסופר פארם. יש לו צבע, והמרקם שלו לא מדהים בעיני. מעבר לזה שהוא מעט יקר ויש לו רק 40 SPF. לשמחתי מצאתי גם בארץ קרמים נהדרים עם SPF יותר גבוה ומחיר יותר אטרקטיבי שעושים עבודה נהדרת. 
האם ארכוש אותו שוב? לא.

Clarins One-Step Gentle Exfoliating Cleanser סבון פילינג לפנים של קלרינס : את הסבון לפנים הזה קיבלתי כאשר רכשתי מוצר אחר של קלרינס (חייבת לציין שמדובר בגודל מאוד יפה לדוגמית, הכמות שימשה אותי למשך הרבה זמן). ממש אהבתי את סבון הפנים הזה, הוא עושה פילינג ומנקה את העור אבל לא באופן גס מדי. סבון הפילינג המושלם בעיני. 
האם ארכוש אותו שוב? תלוי, כרגע לא רכשתי אותו שוב אבל אולי בעתיד אם אמצא אותו במבצע משתלם. 

Kiehl's Midnight Recovery Concentrate סרום לילה של קיהל'ס : סרום הלילה המהולל, מוצר מעולה, מעולה, זה כבר פעמים שלישית או רביעית שאני מסיימת אותו. הוא מעשיר את העור וגורם לעור להיראות יותר טוב יותר, זוהר ופשוט עושה עבודה נהדרת. בימים שאני שוכחת לשים אותו אני רואה הבדל משמעותי בעור. למרות שאני מודה שקצת בא לי לנסות סרום לילה אחר... רק בשביל הגיוון. אם יש לכן המלצות אשמח לשמוע. 
אגב גם לקיהל'ס כמו למאק יש אפשרות להחזיר אריזות מוצרים ריקות ולקבל בתמורה מוצרים מהחנות - אז שווה לשמור! 
האם ארכוש אותו שוב? כן, כבר קניתי. 


זהו! תודה שקראתן, שתפו אותי אם התנסתן באחד מהמוצרים האלו ומה דעתכן! 

  

CONVERSATION

2 תגובות:

Our Team