מה קניתי בתאילנד? חלק ראשון: בגדים


14.1.2017

במהלך דצמבר האחרון זכיתי להגשים חלום, ולעשות טיול שונה לגמרי ממה שעשיתי עד כה - טיילתי 3 שבועות בתאילנד עם בן זוגי! עד כה טסתי רק באירופה והנסיעה לתאילנד הייתה עבורי חוויה שלגמרי פתחה לי את התיאבון ליעדים אחרים במזרח ובעולם ולא רק אירופה. אני לא עשיתי טיול אחרי צבא ולא טיול ארוך, אז בשבילי החוויה הזאת הייתה ממש מיוחדת ונהדרת. ייתכן וארחיב על החוויות וקצת יותר המלצות בפוסט נפרד בהמשך עם כמה תמונות שיוציאו לכן את העיניים, אבל אנחנו נראה לגבי זה בהמשך. 

ועכשיו, לעניינו. איך אפשר לחזור מחו"ל מבלי לשתף בפוסט קניות בבלוג? 
כמו כולם, גם אני קניתי לא מעט בתאילנד ולכן אחלק אותן ל-2 פוסטים נפרדים. הראשון יתמקד בבגדים ועוד כל מיני אביזרים, השני יתמקד באיפור וטיפוח. אני לא זוכרת את כל המחירים בע"פ, אשתדל לציין מה שאני כן זוכרת. ככלל לא עשיתי רכישות יקרות. הרגשתי שקניות בקניונים וברשתות בינלאומיות אני יכולה גם לעשות גם בארץ או בגיחות לאירופה ולמען האמת ברוב הרשתות המוכרות המחירים לא היו אטרקטיביים במיוחד. לכן, התמקדתי בעיקר בשווקים ומציאות. 

את רוב הקניות של הבגדים עשיתי בבנגקוק בקניון Platinum, אבל תראו במהלך הפוסט כל מיני פריטים שנקנו בMBK, באיים או בצפון. הערה כללית לגבי קניון Platinum - זה למעשה שוק בתוך קניון. יש שם מלא מלא דוכנים של בגדים שפרוסים על פני 6 קומות ואני הסתובבתי שם לבד במשך שלוש שעות. יש שם קטע מעצבן שברוב החנויות אי אפשר למדוד, גם לא מעל טייץ או חולצה. כידוע המידות האסייתיות קטנות יותר לכן בהתחלה זה היה טיפה מתסכל שלא ידעתי למה להתכוונן. לשמחתי באחת החנויות נתנו לי למדוד וככה ידעתי מה המידה האסייתית שלי וככה ידעתי מה לחפש בחנויות האחרות. גם הרבה מאוד מהפריטים הם one size מה שגם מקל על הבחירה. זה חוויית קניות מסוימת, מניחה שלא כל אחת תתחבר ויכול להיות שגם אני אם הייתי מגיעה במצב רוח לא מתאים לא הייתי מתחברת. אבל לשמחתי מצאתי כמה דברים שמאוד התחברתי ואח"כ גם מדדתי במלון ויושבים מצוין. 


קניות בגדים בתאילנד 2017 בנגקוק קניון פלטינום

⌘ מגבות חוף: את המגבות האלו קנינו באיים. באחד המלונות ששהינו בהם חילקו לנו מגבות כאלו בבריכה. התאהבנו בהם ממבט ראשון. דוגמת הגינגהם שלהן מהממת, הן דקות ומתקפלות ממש קטן ונוח לקחת אותן לים ולכן הן גם מתייבשות ממש מהר. מקווה שימשו אותנו הרבה בקיץ הקרוב. 

⌘ קערות קוקוס: נראה לי שלכל מי שחוזר מהמזרח יש קערה כזאת שוכבת באחת הארונות. את הקערות הללו קניתי בMBK בקומה השישית שהיא ממש כמו שוק. למרות שאפשר למצוא אותן בהרבה מקומות אחרים. אני אוהבת להשתמש בקערות כאלו להגשת נשנושים לפני ארוחת ערב או שוקולדים. בעיצוב ממש נחמד וכיף לשלב כלים כאלו מחומרים טבעיים ביחד עם כלים עם עיצוב נקי יותר וקלאסי. 

קניות בגדים בתאילנד 2017 בנגקוק קניון פלטינום


⌘ תיקים: גם את התיקים קניתי בMBK בחנות בקומה השניה או השלישית וכל תיק נמכר שם ב-20 ש"ח. קניתי לי שני תיקים קטנים. והשתדלתי טיפה לצאת מאזור הנוחות שלי, אם כבר תיקים ב-20 שקל אז כדאי גם לנסות דברים שונים (אני בד"כ קונה תיקים בצבעים מאוד משעממים ומונוכרומיים אז כן, בשבילי זה להתפרע). קניתי שם גם עוד תיק לאמא שלי, ואם לא הייתי מוגבלת במשקל המזוודה הייתי קונה אפילו יותר.. 


קניות בגדים בתאילנד 2017 בנגקוק קניון פלטינום


⌘ תכשיטים: את 5 התכשיטים בצבע זהב קניתי בקניון Platinum באחד הדוכנים. כולם ביחד עלו לי 55 ש"ח. הייתי קונה עוד אבל לצערי בדיוק עמדו לסגור אז בחרתי כמה פריטים הכי מהר שיכולתי כי סוף סוף מצאתי דוכן עם סחורה שאהבתי. קניתי לי כמה שרשראות סטייטמנט גדולות שיכולות לעבוד מצוין בחורף מעל סוודרים או חולצות ושמלות עם צווארון (שמים לב שאני אוהבת צבע זהב???). את השרשרת השחורה עם האבן קניתי באחד השווקים, סגנון לגמרי אחר אבל עדיין מתאימה להרבה מאוד לוקים ופריטים. 


קניות בגדים בתאילנד 2017 בנגקוק קניון פלטינום

⌘ כובע צמר בעבודת יד: הכובע הזה הוא אחד מהפריטים היחידים שקנינו בצפון, פשוט לא רצינו להיסחב עם הקניות כל הטיול. בילינו 4 ימים בעיר פאי, קטנה מאוד עם אווירה מגניבה. בערב היה יותר קר ממה שציפינו וכשראיתי את הכובע החמוד הזה עם שני הפונפונים לא יכולתי לעמוד בפיתוי. המוכרות ישבו וסרגו שם את הכובעים בכל מיני עיצובים וצבעים אז החלטתי להתפנק, למיטב זכרוני הוא עלה 15 ש"ח. 

קניות בגדים בתאילנד 2017 בנגקוק קניון פלטינום

⌘ מכנסיים קצרים: את כל הבגדים מפה והלאה קניתי בפלטינום אז לא אחזור על זה שוב. שני המכנסיים בתמונה העליונה עלו 25 ש"ח כל אחד. הם נסגרים עם ריצ'רץ' וכפתור, ויושבים ממש סבבה. הייתי קונה בעוד צבעים אבל לצערי לא היה במידה שלי. בשביל 25 שקלים אני ממש ממש מרוצה ויש לי הרגשה שאחרוש עליהם הרבה בקיץ, מקווה שלא יהרסו מהר. 

2 המכנסיים בתמונה למטה הם בסגנון שונה לגמרי, הגזרה שלהם גבוהה והבד כפי שאתם רואים יותר נופל. בעיניי יכולים לגמרי לעבוד גם בחורף מעל גרביונים. מאחורה יש להם גומי ולמעשה הם one size. ממש נחמדים, אני צריכה לקנות חגורות שיתאימו להם יותר ממה שיש לי. אני חושבת שהם עלו 30 ש"ח כל אחד. 

קניות בגדים בתאילנד 2017 בנגקוק קניון פלטינום

קניות בגדים בתאילנד 2017 בנגקוק קניון פלטינום

⌘ שמלת חוף, מכנס קצר: את שני הפריטים האלה קניתי באיים, ממש אהבתי את הדוגמא של שניהם ולכן צילמתי אותם מקרוב. השמלה הימנית היא שמלת חוף או סתם לבית, ממש פשוטה וקלילה. משמאל יושב מכנס קצר שרכשתי גם באיים שממש יפה בעיניי וישב טוב. שני הפריטים הם one size, מבד ממש ממש דק. הדבר היחיד שיחסית מבאס בבד זה שהוא מתקמט נורא מהר. אני מהאנשים שמאוד מתעצלים לגהץ את הבגדים אבל אני יכול להיות שעם המכנסיים לא תהיה לי ברירה כי אני כן רוצה ללבוש לא רק לים או לבית.

קניות בגדים בתאילנד 2017 בנגקוק קניון פלטינום

⌘ חולצות טי שירט: גם מפלטינום, עלו 10 ש"ח כל אחת. לקחתי מידה L לייתר ביטחון, בדיעבד הייתי לוקחת מידה M אבל הם עדיין יושבות סבבה וישמשו אותי גם לעבודה. 

קניות בגדים בתאילנד 2017 בנגקוק קניון פלטינום

קניות בגדים בתאילנד 2017 בנגקוק קניון פלטינום

⌘ חולצות: עוד הרבה חולצות מקניון פלטינום, כולן one size. המחירים נעו בין 20-30 ש"ח לחולצה. מדדתי אותן והן יושבות מעולה. השתדלתי לקנות חולצות בהדפסים ודוגמאות סולידיים שאני יודעת שקל לי לשלב ושרוב הסיכויים שאלך איתן. במיוחד אהבתי את החולצה השחורה עם הפסים הדקים שלמעשה מורכבים מנקודות קטנות. 

קניות בגדים בתאילנד 2017 בנגקוק קניון פלטינום

⌘ שמלה: אחרונה חביבה היא השמלה הכחולה הזו. למרות שהיא One size יושבת מעולה והגזרה והחיתוך שלה ממש יפים בעיניי, לא כל כך רואים את זה בתמונה שצילמתי, אולי אעלה בהזדמנות גם תמונה שאני לובשת אותה לפייסבוק או לאינסטגרם. גם אותה קניתי בפלטינום והיא עלתה 25 ש"ח. איזה כיף למצוא פריט שיושב כ"כ יפה ולדעת שהוא עלה כל כך מעט! 

וזהו, הגענו לסוף. מקווה שזה טיפה נתן לכן מושג מה הבגדים שאפשר למצוא בתאילנד (מודה שרוב הסרטונים והפוסטים שראיתי התמקדו בעיקר בטיפוח ואיפור). אני בטוחה שאם הייתי הולכת לשוק סוף השבוע בבנגקוק הייתי מוצאת עוד דברים בסגנונות נוספים. אבל טוב שכך, תמיד טוב לעזוב יעד כשעוד לא מיצית ויש לך טעם של עוד!

תודה שקראתן, אל תשכחו להירשם או לעקוב בפייסבוק כדי לקרוא את החלק השני של הקניות, וזהו, 
שיהיה לכולן שבוע נעים ומוצלח!

CONVERSATION

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Our Team