עיצובי ציפורניים מחודש ינואר


התגעגעתי לשתף בבלוג מניקורים ולקים! אז אני פחות מתפרעת בימינו בעיצובים בגלל העבודה שלא כל כך מתאימה. מקווה שיצא לי יותר להשקיע בסופ"שים ולשתף אתכן בקרוב. כן יצא לי קצת יותר לאחרונה לצאת משגרת האדום-ורוד-ניוד ורציתי לשתף אתכן :) ומכיוון שלקים הם ההתמכרות האמיתית שלי לא יכולתי באמת לחזור לכתוב בבלוג באופן קבוע בלי פוסט על לקים. יש לי 3 עיצובים לשתף אתכן מהחודש האחרון.. 

OPI - Live and Let Die swatch
OPI - Live and Let Die

OPI - Live and Let Die swatch
OPI - Live and Let Die


הלק הזה של OPI הוא אחד האהובים עלי באוסף. הוא מקולקציית ג'יימס בונד שיצאה לפני כמה שנים. הגוון הירוק העמוק והשימר הזהב הופכים אותו לממש מעניין ומיוחד בעיני. ככה בפני עצמו - בול לימים חורפיים וגשומים של חורף אמיתי.  

Gade - Nude Luxe (80) Nails Inc GHD COPPER
Gade - Nude Luxe (80)

Gade - Nude Luxe (80) Nails Inc GHD COPPER
Gade - Nude Luxe (80)

לאחרונה התחלתי ללכת יותר עם 'אצבע מורדת' כי זו דרך לשלב לק מעניין במניקור ועדיין להישאר בגבול העדין וסולידי יחסית. כאן שילבתי את אחד הלקים האהובים עליי Nude Luxe, לק ניודי יפיפה של ג'ייד שמקבל אטימות אחרי 2 שכבות. ועל הקמיצה לק בגוון נחושת של Nails Inc , שקיבלתי ביחד עם מחלקי לשיער של חברת ghd שרכשתי לאחרונה (ועליו פירוט בפוסט אחר..). מושלם ועדין. 


Gade - Red Glam (375) & Essence - On Air! (44) swatch
Gade - Red Glam (375) & Essence - On Air! (44)

Gade - Red Glam (375) & Essence - On Air! (44) swatch
Gade - Red Glam (375) & Essence - On Air! (44) 
והמניקור האחרון הוא האהוב עלי מהשלושה (אמנם הוא מחודש פברואר אבל מה זה משנה?). קלאסי ויפה ופשוט on point. הלק האדום הוא של ג'ייד, אחד האדומים היפים בעיני. הוא מעט יותר בגוון ורוד במציאות מאשר בתמונה אבל עדיין גוון אדום מושלם. ועל הקמיצה מרחתי לק נצנצים של אסנס (איך אפשר להתאפק במחיר של 6 ש"ח בלבד?). בבקבוק הלקים נראו יותר בגוון זהב לבן אבל על הציפורניים הוא נראה פשוט כסוף. עדיין יפה ומשתלב לא רע. 

רשמו לי בתגובות איזה מניקור הכי מוצלח בעיניכן מבין השלושה, ומה הגוון האהוב עליכן לחורף ולחודש ינואר? 

CONVERSATION

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Our Team