יריד החלומות של נתנאלה 2017







על יריד החלומות של נתנאלה שמעתי כבר בשנים קודמות שהוא התקיים ומעולם לא הזדמן לי ללכת. השנה ברגע שנתקלתי באירוע בפייסבוק החלטתי שאין מצב שאני מפספסת את זה. ואיך אני שמחה שהלכתי ! אוי איך אני שמחה. זה היה פשוט גן עדן לכל מי שאוהבת עיצוב הבית, תכשיטים, כל מיני פיצ'יפקס קטנים וחמודים, אוי זה היה מדהים. הסתובבתי שם שעתיים וחצי ופשוט לא רציתי לעזוב. מצד שני אני שמחה שנאלצתי לחתוך כי כבר הוצאתי כ"כ הרבה כסף שבאמת... היה צריך לשים לי קצת גבולות. 

זה ממש כיף לראות שקיימים כ"כ הרבה עסקים של אנשים מוכשרים ויצירתיים בארץ. קניתי ביריד כמה דברים אבל על זה אפרט בפוסט נפרד. היריד מתקיים במיקום ממש נוח ומרווח, במתחם עזריאלי בחולון. ששם יושבת החנות של נתנאלה באופן קבוע למי שלא ידעה (כמוני). 

ואם בכל זאת אתן מספיקות לקרוא את הפוסט הזה בזמן, תוכלו לבקר שם גם מחר - תוכו למצוא את כל פרטי האירוע כאן
כמו כן השתדלתי לקשר את אתר האינטרנט של החנויות איפה שהצלחתי מתחת לתמונות בפוסט. 

וזהו, מוזמנות לשטוף את העיניים ולהנות  






















המותג הזה הוא אחד המדהימים. לצערי לא הספקתי לרכוש ממנו אבל אין לי ספק שזה יקרה בהמשך. 


























מיזם מיוחד מאוד, שנמצא פיזית בכפר ורדים, שמהווה מרכז שיקומי לאנשים עם נכויות שונות.   








CONVERSATION

1 תגובות:

  1. בין הירידים המהנים , משתדלת לבקר כל שנה, חיפשתי בין הדוכנים גם נרות woodwick ולא מצאתי, אולי לא שמתי לב מרב השפע.

    השבמחק

Our Team