חמישה דברים שאהבתי החודש - נובמבר 2017


טוב, אז בלי הקדמות מיותרות, הנה כמה דברים שממש אהבתי בחודש נובמבר - מוצרים, סדרות ועוד. 

l'occitane almond body oil שמן שקדים לאוקסיטן

שמן גוף שקדים של ל'אוקסיטן - גיליתי את השמן הזה באיחור אופנתי, אבל עדיף מאוחר מאשר לא בכלל. הוא אמור לרכך את העור, לסייע בגמישות ולמנוע הופעת סימני מתיחה. כאמור אני גם בהריון וגם החורף תורם את שלו ליובש, והשמן הזה זה בדיוק מה שהעור שלי זקוק לו. הוא נספג מהר, מריח מדהים, ואני התאהבתי בו משימוש ראשון. 

the body shop day cream with aloe

קרם פנים של The Body Shop עם אלוורה - אני מעריצה ידועה של רש הבודי שופ, בעיני התמורה למחיר מצוינת. כל כך חבל שהם לא זמינים בארץ אבל אני דואגת להצטייד בכל נסיעה שלי או של חברים לאנגליה. בכל מקרה, בד"כ אני משתמשת בקרם הפנים מסדרת הויטמין E, אבל הפעם החלטתי להתנסות בקרם אחר, המיועד לעור רגיש עם אלוורה. אני מוצאת שהוא פחות מעשיר את הפנים בלחות אבל הוא יותר מרגיע את העור ומפחית אדמומיות. מאוד אהבתי אותו במיוחד לימים שגם ככה אני מעשירה את העור במלא לחות בלילה. בקיצור - אם יוצא לכן לבקר בחנות של המותג בקרוב - מומלץ! 

palmer's stretch mark cream

קרם לחות עם חמאת קקאו לסימני מתיחה של Palmer's  - אז כן כמו שאתן רואות אני בענייני לחות בימינו, ולמרות שזה מוצר שמיועד לנשים בהריון הייתי חייבת להמליץ עליו כי הוא מצוין. למותג שזמין במחירי מציאה באייהרב, מוצרים רבים למניעת סימני מתיחה וניסיתי כמה מהם. מה שאהבתי בקרם הזה זה הריח הנהדר של הקקאו והעובדה שהוא נספג מהר למרות שהוא מאוד עשיר. יש להם חמאת גוף שניסיתי שפשוט לא נספג עד הבוקר למחרת וזה מעצבן ודביק. הקרם הזה הוא הטוב מכל העולמות - ממליצה מאוד לסימני מתיחה אבל גם אם את סובלת מעור יבש במיוחד. 

תיק desigual


תיק של Desigual - כבר הרבה זמן שמתי עין על התיקים של דזיגואל, והנחת 30% שהייתה בבלאק פריידיי היתה ההזדמנות שלה חיכיתי כדי להתנסות לראשונה בתיקים של המותג. למרות שיש להם עיצובים מאוד צבעוניים ומרהיבים, החלטתי ללכת על תיק סולידי ושמיש ליום יום. 
הוא בנוי היטב, כל הפרטים בצבע זהב זהוב יפיפה ויש לו חלוקת תאים פנימית נוחה. הוא מכיל הרבה אבל הוא לא ענק מדי כמו חלק מהתיקים שמוכרים לשימוש יום-יומי, ואני אחת שצריכה שיגבילו אותה במקום בתיק אחרת אני לוקחת איתי את כל הבית. אז אם אתן בחיפוש אחר תיק איכותי ליום יום - ממליצה לבדוק את התיקים של המותג. 


Stranger Things season 2 - אחד הדברים הטובים שקרו בחודש נובמבר (למרות שהסדרה יצאה בסוף אוקטובר). מאוד חששתי שהעונה השניה לא תהיה מוצלחת כמו הראשונה אבל לדעתי היא אפילו הייתה טובה יותר. הדמויות החדשות היו שהוסיפו היו מעניינות, בפרקים האחרונים לא יכולתי לחכות מפרק לפרק וחיסלנו את העונה תוך שבוע. אם עוד לא ראיתן - אני לא יודעת למה אתן מחכות - לרוץ לראות ומהר! 


מה הדברים שאתן אהבתן לאחרונה? שתפו אותי בתגובות! שיהיה לנו חודש מוצלח וקריר

CONVERSATION

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Our Team